Instrukcja przyporządkowania pinów Frigidaire Feb386we to szczegółowy diagram przewodów, który umożliwia podłączenie urządzenia Frigidaire Feb386we do innych urządzeń. Diagram przedstawia wszystkie porty i pinouty, które są wykorzystywane do połączenia urządzenia z innymi urządzeniami. Diagram zawiera również informacje o typach złączy, które mogą być wykorzystywane do podłączenia urządzenia do innych urządzeń, oraz dodatkowych informacji, takich jak sposób tworzenia połączeń. Instrukcja przyporządkowania pinów Frigidaire Feb386we jest konieczna do poprawnego podłączenia urządzenia do innych urządzeń.
Ostatnia aktualizacja: Instrukcja przyporządkowania pinów Frigidaire Feb386we
24-04-12, 00:16#1
[schemat] Rozpiska przyporządkowania pinów w radio Concert 2 (wersja 1DIN)
Rozpiska przyporządkowania pinów w radio Concert 2 (wersja 1DIN)Ostatnio edytowany przez klamamoto - 05-08-15 o 14:04Wtyczki:
1 - Złącze wielostykowe IV, 10-stykowe (T10h), czerwone
2 - Złącze wielostykowe I, 20-stykowe (T20i), czarne
3 - Bezpiecznik urządzenia
4 - Złącze wielostykowe III, 8-stykowe (T, czarne
5 - Złącze wielostykowe II, 8-stykowe (T8k), brązowe
6 - Przyłącze ZF (żółte) domodułu anteny po lewej stronie -R108-
7 - Przyłącze HF (czarne) modułu anteny po lewej stronie -R108-Opis pinów poszczególnych wtyczek:
1 - Złącze wielostykowe IV, 10-stykowe (T10h), czerwone 1 - Sygnał wyciszenia o niskiej częstotliwości (Mute) instalacji do telefonu komórkowego
3 - Sygnał o niskiej częstotliwości (+) z urządzenia nadawczo-odbiorczego telefonu -R36- / instalacji do telefonu komórkowego (nie w przypadku nawigacji IV)
4 - Sygnał o niskiej częstotliwości (-) z urządzenia nadawczo-odbiorczego telefonu -R36- / instalacji do telefonu komórkowego (nie w przypadku nawigacji IV)
5 - Sygnał o niskiej częstotliwości (+) ze sterownika systemu nawigacji z napędem CD -J401- (tylko w przypadku nawigacji IV)
6 - Sygnał o niskiej częstotliwości (-) ze sterownika systemu nawigacji z napędem CD -J401- (tylko w przypadku nawigacji IV)
7 - Przewód sterowania nawigacji sterownika systemu nawigacji z napędem CD -J401- (tylko w przypadku nawigacji IV)2 - Złącze wielostykowe I, 20-stykowe, (T20i), czarne 1 - Tylny lewy sygnał do wzmacniacza z głośnikiem niskotonowym w bagażniku z lewej strony -R44-/wzmacniacza -R12-
2 - Tylny prawy sygnał do wzmacniacza z głośnikiem niskotonowym w bagażniku z lewej strony -R44-/wzmacniacza -R12-
3 - Sygnał masy do wzmacniacza z głośnikiem niskotonowym w bagażniku z lewej strony -R44-/wzmacniacza -R12-
4 - Przedni lewy sygnał do wzmacniacza -R12- (tylko w przypadku BOSE)
5 - Przedni prawy sygnał do wzmacniacza -R12- (tylko w przypadku BOSE)
6 - Plus przyłączony do wzmacniacza z głośnikiem niskotonowym w bagażniku z lewej strony -R44-/wzmacniacza -R12-
7 - Magistrala CAN High (system Infotainment)
10 - Masa CD do zmieniacza płyt CD -R41-
12 - Magistrala CAN Low (systemu Infotainment)
13 - CD-Data in odzmieniacza płyt CD -R41-
14 - CD-Data out do zmieniacza płyt CD -R41-
15 - CD-CLK in odzmieniacza płyt CD -R41-
16 - Stały plus do zmieniacza płyt CD -R41-
17 - Plus przyłączony do zmieniacza płyt CD -R41-
18 - Masa sygnału do zmieniacza płyt CD -R41-
19 - Lewy sygnał od zmieniacza płyt CD -R41-
20 - Prawy sygnał od zmieniacza płyt CD -R41-4 - Złącze wielostykowe III, 8-stykowe, czarne (T 1 - Kodowanie BOSE do masy styk 8 (tylko w przypadku systemu BOSE)
2 - Masa układu alarmowego (niewykorzystane)
5 - Plus przyłączony do wzmacniacza antenowego -R24- (niewykorzystane)
7 - Zacisk 30
8 - Zacisk 315 - Złącze wielostykowe II, 8-stykowe (T8k), brązowe
3 - Przedni prawy głośnik (+) (nie w przypadku systemu BOSE)
4 - Przedni prawy głośnik (-) (nie w przypadku systemu BOSE)
5 - Przedni lewy głośnik (+) (nie w przypadku systemu BOSE)
6 - Przedni lewy głośnik (-) (nie w przypadku systemu BOSE)zamieszczam link do instrukcji w PDF-ie gdyby fotki wygasły
http://hostuje. php? id=74f05... 7f98d75ec56668
Please add exception to AdBlock for elektroda. pl.
If you watch the ads, you support portal and users.
Thank you very much for proposing a new subject! After verifying you will receive points!
Miś21 01 Mar 2005 11:18 161941
#1#1Level 11
Szukam pilnie, schematu podłączenia gniazda 13-to pinowego (Niemcy) do przyczepy.
Proszę o pomoc.#2HerosesLevel 24 #2
Szczerze mówiąc nie widziałem jeszcze takiego gniazda. Z reguły wszystkie mają takie same opisy wyprowadzeń więc kolejno
30 > Masa
58 L > lewe światło postojowe
58 R > Prawe światło postojowe
54 > STOP
L > Lewy kierunkowskaz
R > Prawy kierunkowskaz
+ lub 54+ > Światło dodatkowe (przeciwmgielne)To sa podstawowe światła które uprawiniają do poruszania się po drogach.
#3k3048Level 37
#4staszekelLevel 1 #4
Gniazdo 13 pin podłączenie:
pin. nr -opis
1. 44L -kierunkowskaz lewy,
2. 52 -tylne przeciwmgielne,
3. 31 -wspólna masa dla zacisków (1-8),
4. 44R -kierukowskaz prawy,
5. 58R -światło pozycyjne prawe,
6. 54 -światło stop,
7. 58L -światło pozycyjne lewe,
8. 62 -światło cofania,
9. (+) -plus z zacisku akumulatora,
10. (+) -plus po przełączeniu stacyjki,
11. wolny -rezerwa,
12. wolny -rezerwa,
13. 31 -wspólna masa dla zacisków (9-12).Tak powinno być podłączone gniazdo 13 pinowe z pocynowanymi końcówkami przewodów.
Kolory przewodów stosuje się różne dla danego kraju.
U nas proponuję czarny lub brąz na masę o większym przekroju niż pozostałe ponieważ masa jest wspólna i tym przewodem płynie większy prąd niż w pozostałych.
Proponuję (0, 75mm^2) a dla masy 1mm^2. Przy mniejszych przekrojach będą występować większe spadki napięć i przewód będzie pracować jak opór co widać w postaci utlenionych żył tych przewodów. Myślę, że to na temat gniazda wszystko.
Dobrze jest je zabezpieczyć przed dostawaniem się wody.
Pozdrawiam serdecznie.#5borbetLevel 13 #5
staszekel wrote:
Mam 2 pytanka:1. Czy złącza 3 i 13 (masy) można ze sobą zewrzeć w gnieździe? Podpinam 13 pin gniazdo volvo V70 (do fabrycznego złącza) a tam jest tylko 1 gruba masa (na oko 4mm^2) i taki sam przekrój zastosuję do pinu nr 4. Może lepiej wyprowadzić z pinu 13 dodatkowy kabel (np. 2, 5mm^2) i przykręcić gdzieś do masy samochodu?2. Do czego podpiąć pin nr 2a (przeciwmłowe powrót)? Volvo nie przewidziało takiego pinu w kostce do haka więc może nie będzie potrzebne. Zrobić rezerwowy przewód?Z góry dzięki za odpowiedziPZDRGniazdo 13 pin podłączenie:
Pozdrawiam serdecznie.#6viper555Level 39 #6
Oczywiście że mogą być podłączone razem, tylko pytanie czy będziesz jeździł z przyczepą campingową bo piny 9-13 są do tego przeznaczone dlatego taki przekrój masy jeżeli nie to piny te są niepotrzebne. Po drugie jeżeli masz gniazdko bez odłączanego przeciwmgielnego to powrót niepotrzebny będzie świecił na przyczepie i samochodzie. P
#7#7
viper555 wrote:
Poprawiam gniazdo po druciarzach i chcę to zrobić porządnie i rozwojowo. Może kiedyś pociągnę jakiś domek na kółkach...Co do przekroju tej 2. masy to zrobić 2, 5 czy 4mm^2?A co do PM to ono jest jakoś odłączane elektroniką auta, ale musiałbym wgrać jakiś soft w ASO lub nieASO. To się okaże po wpięciu bezpiecznika i próbie z włączonym PM.Oczywiście że mogą być podłączone razem, tylko pytanie czy będziesz jeździł z przyczepą campingową bo piny 9-13 są do tego przeznaczone dlatego taki przekrój masy jeżeli nie to piny te są niepotrzebne. P
#8#8
Jeżeli chcesz oryginalnie to 13- 4mm² natomiast 3- 2. 5mm² to maksimum i najlepiej podłączyć każdą osobno do masy. P
#9#9
viper555 wrote:
A może lepiej odwrotnie? Będę głównie używał przejściówki na 7pin, czyli masa 3 będzie w użyciu. Fabrycznie w złączu do wiązki haka masa ma 4mm^2 i jest tylko jedna.Jeżeli chcesz oryginalnie to 13- 4mm² natomiast 3- 2. P
A może dla 3 i 13 dać 4mm^2?#10#10
Po co poprawiać oryginał. P
#11#11
viper555 wrote:
Oryginał jest do wtyczki z pinami, do które wpina się złącze wiązki haka. Hak mam oryginał, ale gniazdo zostało partacko zrobione.
Już zrobiłem megawiązkę z plusami i jedną masą 2, 5mm^2 drugą masą 4mm^2 i resztą 1, 5mm^2 (w tym 2 wolne piny). Przekroje na oko są porównywalne z tymi w oryginalnym złączu (nie mylić z gniazdem) haka.
Teraz trzeba to przeciągnąć przez otwór bagażnika o przymocować do złącza haka.#12Pejter_aggroLevel 10 #12
w handlu dostępne są kostki, które moźna podpiąć do lamp i wtedy wszystko wygląda elegancko i profesjonalnie. Takie rozwiazanie stosowalem w Sharanie
#14
#15bjorn1954Level 2 #15
W Kangoo. bylo wsio ok ale od pewnego czasu zaczelo sie tak dziac, a moze wplyw na to ma swiatlo tylne przeciwmglowe, bo jak wlacze to przod swieci a tyl nie, sprawdzalem zarowke jest ok, gdzie szukac od czego zaczac
Dodano po 2 [minuty]:
tak sie dzieje jakby na przelocie pradu brakowalo zarowki bo tak sie zazwyczaj dzieje jak sie przepali zarowka, wtedy inne kierunki swieca z wieksza czestotliwoscia
#16#16
Czy moge prosic, aby ktos znajacy sie na elektryce powiedzial mi czy mozna podlaczyc wiazke przewodow od gniazda hak bezposrednio do przewodow przy lampie bez koniecznosci posiadania przekaznika jaeger. Jest on praktycznie niedostepny, a mam wiazke do haka gdzie powinien byc ten przekaznik.
#17Zico63#17
A jakie to auto?
W pojazdach bez szyny CAN można prosto a w nowych z taką szyną (magistralą)musi być sterownik, komputer podłączenie dodatkowego obciążenia odczyta jako "awaria"#18#18
To jest francuz renaut Kangoo z 2000 roku. wiem ze we wiazce miejsce na sterownik jaeger jest, ale czy jest szyna can to nie wiem.
#19Przemo9826
VIP Meritorious for electroda. pl #19
W tym roczniku śmiało możesz podłączyć się w instalacje lamp.
#20mgen#20
A ja mam inny drobny problem ale też z kostką 13p
Auto - OPEL VECTRA C (z fabrycznym modułem)
W kostce 13 pinowej zanika mi światło STOP. Tzn. po naciśnięciu hamulca i trzymaniu światło w przyczepie pojawia się i po sekundzie znika. Reszta świateł jest ok.
Ponieważ muszę holować przyczepę zanim zdiagnozuję ten moduł czy Waszym zdaniem bardzo źle będzie jeśli sam STOP wezmę sobie z tylnej lampy ale tylko do wysterowania cewki przekaźnika, który już da + na STOP przyczepy z np. akumulatora?
Taki samochodowy przekaźnik obciąża instalację w mA więc komputer pojazdu tego nie powinien wykryć.#21#21
Może być, jak sądzę: 42W STOP-u przyczepy to zaledwie 3, 5A a tyle wytrzyma nawet miniaturowy przekaźnik, biorący właśnie miliampery. A plus jest przecież w gnieździe!
#22#22
Zico63 wrote:
Słusznie! Dzięki.Może być, jak sądzę: 42W STOP-u przyczepy to zaledwie 3, 5A a tyle wytrzyma nawet miniaturowy przekaźnik, biorący właśnie miliampery. A plus jest przecież w gnieździe!
#23ziemek56Level 22 #23
A moje pytanie jest:
Chcę obok gniazda 13 pin (fabryczne w renault kangoo) doczepić gniazdo "stare" 7 pin, bym mógł ciągnąć zwykłą przyczepkę. Oba układy pinów mam.
Czy mogę po prostu podpiąć odczepy z tyłu gniazda?
Czy komputer nie będzie warczał. bo wyczuje "obcego"?Przepraszam za odświeżenie starego tematu ale poco nowy
Ślicznie dziękuję, Ziemowit.#24#24
Jeśli jest komputer - gniazdo powinno być podłączone poprzez moduł do systemu CAN (czy też o innej nazwie, lecz separujący gniazdo od instalacji) i wówczas przypięcie kolejnego gniazda będzie komputerowi "ganz egal"; gdy nie ma komputera na pokładzie - jest to tym bardziej obojętne. Do obu przypadków odnosi się jednak uwaga: powinno się przypinać obciążenie (czyt. przyczepkę) równocześnie do jednego tylko gniazdka, ze względów wytrzymałości elektrycznej przewodów.
Ale mam inną propozycję: tzw. "adapter-przejściówka - 13pin/7pin" - po wrzuceniu tych słów przez Kolegę w Googla, wszystko będzie jasne.#25#25
O adapterze słyszałem lecz typowa blondynka będzie jeździć i dlatego wolę po chłopsku zrobić. Oczywiście tylko jedna wtyczka na raz.
Piękne dzięki. Jutro albo w poniedziałek robię. Po sprawdzeniu oczywiście dam wiadomość w temacie. Ziemowit.#26#26
Ja jeszcze uzupełnię mój poprzedni post. Otóż ktoś może o mym poście pomyśleć: „Zwariował? Co on pisze, jakie dwie naraz przyczepki? ”
Otóż widziałem niedawno (jechałem obok kilka skrzyżowań) Fiata Doblo ciągnącego przyczepę z ładunkiem zasłaniającym fabryczne lampy przyczepy. Właściciel wpadł na podobny pomysł, założył dwa gniazdka – do drugiego podpiął tzw. „belkę” czyli na belce z deski czy jakiegoś profilu zamontowane lampy, powtarzające fabryczne lampy przyczepy. Pomysł miał dobry ale wykonał tragicznie: prawdopodobnie podpiął się „na żywca” pod przewody do lamp pojazdu, już i tak zasilane niteczkowatymi przewodami Fiata - zamiast wykonać profesjonalnie nowe, grubymi kablami położone, zasilania gniazd i to na przekaźnikach (coś na wzór modułu do CAN). W efekcie nic nie świeciło jak trzeba: lampy samochodu, przyczepy i belki ledwo żarzyły (np. przy hamowaniu + kierunkowskazy) a co działo się z kablami pojazdu – strach myśleć.
Stąd te moje uwagi.#27#27
Też często używam "belki", zwłaszcza jak trzeba szybko i... kupa w przyczepie. Ale wtedy tylko belka - dla mnie oczywiste. Jeszcze raz dziękuję.
#28PKiLevel 21 #28
Witajcie, jakimi bezpiecznikami zabezpieczyć obwody stały plus i plus po stacyjce?
#29#29
W zależności od używanego sprzętu i sposobu podłączenia (np. styk 15 czy jest przez przekaźnik; tak właściwie to zawsze tak być powinien! ) - polecałbym nie przekroczyć 20A na 30 - stały plus oraz 15A na 15 plusa po stacyjce. Więcej nie potrzeba i nie zniesie też gniazdo/wtyk!
#30goliat777#30
viper555 wrote:
po co jest ten szary stycznik z dwoma szarymi kablami. jak włożę wtyczkę to co on załącza.???
Audi A3 i Audi S3 - Klub miłośników samochodów > Techniczne > Warsztat - zrób to sam - gotowe porady > A3/S3/RS3 8P (2003-2012)
Powered by vBulletin® Version 4. 2. 0 Copyright © 2023 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.